התחום האפור – סוגיות משפט וביטוח בעשייה דוקומנטרית

חיפוש באתר
לוח אירועים
מרץ 2024
אבגדהוש
      1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       
« פבר   אפר »
לכל אירועי החודש »
הרשמה לניוזלטר

הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה

 

התחום האפור – סוגיות משפט וביטוח בעשייה דוקומנטרית

מה ההבדל בין זכות שידור לזכות הבעלות לזכות לקבלת רווחים? מה כדאי לבטח במהלך הפקת דוקו? על אלו סעיפים יש לתת תשומת לב בעת חתימת הסכם מול גוף שידור? ואיזה ביטוחים אישיים כדאי לעשות כפרילאנסרים?

 

בעקבות סדנת ההפקה דוקו PRO ולאור פניות של יוצרים, החלטנו ליזום מפגש המשך מקצועי – שיעשה לכולנו סדר בנושאים שחייבים להתמודד אתם בכל הפקה. מפיקי ובמאיות דוקו – המפגש הזה בשבילכם.

 

במפגש ידונו עו"ד עוז חיים וסוכן הביטוח דוד שני בהיבטים משפטיים וביטוחיים שונים ביצירת סרטים דוקומנטרים.

עו"ד עוז חיים יעסוק בהבדל בין זכות הבעלות בסרט / סדרה (זכויות היוצרים) לזכות השימוש בסרט / סדרה (למשל זכויות שידור) והזכות לקבל עליהם רווחים: מה משמעות כל זכות, מה חשיבותן ומה הדרכים להגן עליהן. כמו כן, ניגע על קצה המזלג בהסדרים שונים הקיימים כיום בשוק וכן בתחום הרילסים: את מי צריך להחתים ומתי (רמז: תמיד את כולם). ההרצאה מיועדת לכל היוצרים הדוקומנטריים שמתקשרים בהסכמים אל מול מפיקים, גופי שידור וקרנות.

עו"ד עוז חיים – בעל ניסיון רב בתחום הקניין הרוחני והאינטרנט ועוסק בתחומים אלה מזה זמן רב. משמש בין היתר כיועץ משפטי של חברות הפקה, מפיקים ויוצרים וכן כיועץ המשפטי של פורום היוצרים הדוקומנטרים.

סוכן הביטוח דוד שני יעסוק בביטוח הפקה: מה הוא כולל, מה הדרישות של הזכיינים והקרנות לקיום ביטוחים, סקירת הסיכונים להם חשוף המפיק, דרכים למניעתם ואילו סיכונים ברי ביטוח. בנוסף נשמע איזה ביטוחים אישיים כדאי לעשות כפרילנסרים.

סוכן ויועץ הביטוח דוד שני – עוסק שנים רבות בתחומים שונים בתעשיית הקולנוע (בהפצה והפקה), וכיום משמש סוכן ויועץ ביטוח המתמחה בביטוח הפקות סרטים, וכן מייעץ בניהול סיכונים כדי למזער בעיות שעלולות להתעורר בעת ההפקה ולאחריה.

המפגש יתקיים ביום שני 11.6.2018 בשעה 18:45 בMindspace – אחד העם 54, תל אביב.

עלות השתתפות:
70 ש"ח – מחיר רגיל
35 ש"ח – לחברי פורום היוצרים הדוקומנטרים ומשתתפי סדנת דוקו-פרו

 

ההרשמה הסתיימה.

תודה לכל הנרשמות והנרשמים!

 

פורום היוצרים הדוקומנטרים לוגו