פרויקט מראות – פורטרט ירוחמי, פסטיבל דוקאביב נגב

חיפוש באתר
לוח אירועים
מרץ 2024
אבגדהוש
      1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       
« פבר   אפר »
לכל אירועי החודש »
הרשמה לניוזלטר

הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה

 

פרויקט מראות – פורטרט ירוחמי, פסטיבל דוקאביב נגב

ההקרנה תתקיים בנוכחות היוצרים: רובי אלמליח ומיטל אבוקסיס.

הדייג
"לתפוס דג, זה בשבילי כל העולם", אומר אברהם אביחזר, אב לתשעה, וסב ל-26. הוא מתנייד בירוחם עם קלנועית עמוסת חכות שעליה הוא נוסע כל יום לאגם, משליך את החכות למים וממתין לצלול הפעמון שמבשר על דג שנתפס. "אני בכלל לא אוהב דגים", הוא אומר בחיוך ענק. את השלל הוא מחלק לילדיו ומשפחתו.

הפרלמנט של דבי
דבי אבוחצירה היא ספרית מדופלמת וחובבת שידוכים. תחת ידיה המיומנות חולף מגוון לקוחות במהלך היום. בן  הפן לצבע, תוך כדי תספורת ולגימת קפה, הם משתפים אותה בסיפורי האהבה האישיים שלהם, בעוד היא מנצחת בווירטואוזיות מושלמת על השיחה.

המחסן
מחסן 52 הוא מרכז אמנויות המהווה נקודת מפגש של מוזיקאים צעירים בני ירוחם. ארטיום הוא זה אשר יזם לראשונה את חוג הדי.ג'יי לנערים המוגדרים כ"נוער בסיכון". את בוריס הוא הכיר כשהיה בן 15. ארטיום חושף אותו למוזיקה אלקטרונית ולתחום עיבוד המוזיקה דרך חוג הדי.ג'יי במחסן, מאז בוריס מאוהב במקצוע. כיום בוריס בן 23, עובד בהגברה וסאונד ויש לו חלום – להיות די.ג'יי ברמה בינלאומית. ארטיום ובוריס נפגשים עם הדור החדש של הנערים שצומח במחסן ויוצר מוזיקה, ומטפחים את חלומם להצליח.

תהילה
תהילה סממה – תהילה, בת 19, עיוורת מלידה, מלווה תמיד על ידי אחיה הגדולים – אורן וניסן. מלבד היותם אחים תומכים, הם גם המפיקים, המעבדים המזויקליים והנגנים של "עניין של בחירה" – מופע שתהילה יצרה וחושף את סיפורה האישי התמודדותה עם עיוורנה. בקול משי, רך ומלטף, היא שרה את השירים שחיברה ומוכיחה כי הרבה יותר קל לחיות עם העיוון מאשר עם אנשים שמפקפקים בכוח הרצון.

לאחר ההקרנה יתקיים מופע קצר של תהילה סממה ואחיה אורן וניסן.