הילה (14), נערה אמפתית ורגישה כלואה ביחסים שאינם לגילה. נסתרות מעיני הקיבוץ בדירתה של ליאת (26), הן נעולות במערבולת של מפגשים ליליים אינטנסיביים. הקרנה זו היא חלק ממקבץ א' – 'הסכם סודיות'. עמוד הסרט פרטים באתר הפסטיבל
תמיכה בפיתוח במסגרת תכנית גרינהאוס
חוסין בן ה-24 הוא פליט סורי שחי באיסטנבול ומחכה לאישור מעבר למדינה אירופית כלשהי. הוא נשוי ויש לו ילדה קטנה. הוא גם מסתיר סוד גדול מרעייתו ומבני משפחתו: הוא הומו.
סרט תיעודי המספר את סיפורן של צעירות יהודיות בארגנטינה שנישאו ליהודים מהעולם החדש ונפלו קורבן לאכזריות וניצול. הקהילה מנסה להסתיר ולדחוק את הסיפור אל ההיסטוריה ועם הניסיון לקבור את מורשתם של הסרסורים, מושתק גם קולן של הנשים הקורבנות.
מקבץ ד' – לחטט בפצע – תחרות הסרט הישראלי הקצר (מחוץ לתחרות).
זוג בנות יוצאות לחגוג את יום השנה שלהן בטבע יחד עם הכלבה שלהן "נלה". הן נקלעות לחורשה נסתרת על שפת אגם יפייפה. אט-אט הן מתמסרות לטבע, אחת לשנייה וחוות שינוי מטלטל ביחסים שלהן.
זוג נשואים טריים והורים לתינוק, מנסים לפרוץ את מעמדם החברתי והכלכלי ולקנות לעצמם עתיד יציב יותר בעזרת עסק מאולתר לבישול וחלוקת ארוחות צהריים לקשישים אמידים באזור.
זוג נשואים טריים והורים לתינוק, מנסים לפרוץ את מעמדם החברתי והכלכלי ולקנות לעצמם עתיד יציב יותר בעזרת עסק מאולתר לבישול וחלוקת ארוחות צהריים לקשישים אמידים באזור.
נינו ביטון, מוזיקאי מחונן ונגן עוד של מוזיקה ערבית-אנדלוסית, במהלך שנות ה-90 הופך למורם הנערץ של קבוצת מוזיקאים צעירים בוגרי מחלקת הג’אז של האקדמיה למוזיקה.
בסיום הקרנת הסרט – יתקיים מופע עם תלמידיו של נינו ביטון במחווה למוזיקה האלג’יראית.
תמיכה בפיתוח במסגרת תכנית גרינהאוס
חוסין בן ה-24 הוא פליט סורי שחי באיסטנבול ומחכה לאישור מעבר למדינה אירופית כלשהי. הוא נשוי ויש לו ילדה קטנה. הוא גם מסתיר סוד גדול מרעייתו ומבני משפחתו: הוא הומו.
סרט תיעודי המספר את סיפורן של צעירות יהודיות בארגנטינה שנישאו ליהודים מהעולם החדש ונפלו קורבן לאכזריות וניצול. הקהילה מנסה להסתיר ולדחוק את הסיפור אל ההיסטוריה ועם הניסיון לקבור את מורשתם של הסרסורים, מושתק גם קולן של הנשים הקורבנות.
סרט תיעודי המספר את סיפורן של צעירות יהודיות בארגנטינה שנישאו ליהודים מהעולם החדש ונפלו קורבן לאכזריות וניצול. הקהילה מנסה להסתיר ולדחוק את הסיפור אל ההיסטוריה ועם הניסיון לקבור את מורשתם של הסרסורים, מושתק גם קולן של הנשים הקורבנות.
הילה (14), נערה אמפתית ורגישה כלואה ביחסים שאינם לגילה. נסתרות מעיני הקיבוץ בדירתה של ליאת (26), הן נעולות במערבולת של מפגשים ליליים אינטנסיביים.התובענות הרגשית הגוברת של מערכת היחסים מערערת את הילה וגורמת לה לנסות לשמור מרחק. מקבץ 5: לעבור את הגבול / התחרות הבינלאומית פרטים נוספים באתר הפסטיבל לעמוד הסרט
בגיל 80 יוצא אלוף משנה דוד רוקני לפקד על טקס יום העצמאות בהר הרצל בפעם ה-30. כמו בכל שנה, הוא עובר דרך מפרכת של אימונים, בניית צורות ותרגילי סדר לקראת המצעד הצבאי המסורתי, משימה אשר איש מלבדו אינו יכול לבצע. שבוע לפני הטקס מתרחש האסון בו נהרגת הילה בצלאלי. לראשונה, מתמודד רוקני עם מציאות שהוא […]
לפני 85 שנים נרצח על חוף הים בתל אביב, מיריות של שני מתנקשים אלמוניים, מנהיג ומטאור פוליטי. הסרט חוזר אל אותן דקות ואל התעלומה שלא נפתרה מעולם: מי רצח את חיים ארלוזורוב.
כניסה חופשית – כיכר ביאליק. לפני 85 שנים נרצח על חוף הים בתל אביב, מיריות של שני מתנקשים אלמוניים, מנהיג ומטאור פוליטי. הסרט חוזר אל אותן דקות ואל התעלומה שלא נפתרה מעולם: מי רצח את חיים ארלוזורוב.
כניסה חופשית – כיכר ביאליק. לפני 85 שנים נרצח על חוף הים בתל אביב, מיריות של שני מתנקשים אלמוניים, מנהיג ומטאור פוליטי. הסרט חוזר אל אותן דקות ואל התעלומה שלא נפתרה מעולם: מי רצח את חיים ארלוזורוב.
כניסה חופשית – כיכר ביאליק. לפני 85 שנים נרצח על חוף הים בתל אביב, מיריות של שני מתנקשים אלמוניים, מנהיג ומטאור פוליטי. הסרט חוזר אל אותן דקות ואל התעלומה שלא נפתרה מעולם: מי רצח את חיים ארלוזורוב.
סיפורה של יהדות צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם השניה, נותר עלום.הסרט, שאלה של זמן, מספר, לראשונה, את סיפורה של יהדות צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם השניה.
כל חייה התנגדה ג'יין למוסכמות החברה הגרוזינית השמרנית. אחרי שנים של בריחה ורגע לפני שהיא הופכת לאמא, חוזרת ג'יין עם מצלמה כדי לנסות להבין את אמה ואת עצמה.
סרט תיעודי המספר את סיפורן של צעירות יהודיות בארגנטינה שנישאו ליהודים מהעולם החדש ונפלו קורבן לאכזריות וניצול. הקהילה מנסה להסתיר ולדחוק את הסיפור אל ההיסטוריה ועם הניסיון לקבור את מורשתם של הסרסורים, מושתק גם קולן של הנשים הקורבנות.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
תמיכה בפיתוח במסגרת תכנית גרינהאוס
חוסין בן ה-24 הוא פליט סורי שחי באיסטנבול ומחכה לאישור מעבר למדינה אירופית כלשהי. הוא נשוי ויש לו ילדה קטנה. הוא גם מסתיר סוד גדול מרעייתו ומבני משפחתו: הוא הומו.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
דיוקן של היהודי האהוב בזמנו, חיים נחמן ביאליק.
הקרנה כחלק מסדרת מבט על החברה – 70 שנה למדינת ישראל: מה קרה לאתוס הציוני?
נפתולי היחיד: מחיים נחמן ביאליק עד דוד אבידן. מרצה: פרופ’ זלי גורביץ.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
סרט תיעודי המספר את סיפורן של צעירות יהודיות בארגנטינה שנישאו ליהודים מהעולם החדש ונפלו קורבן לאכזריות וניצול. הקהילה מנסה להסתיר ולדחוק את הסיפור אל ההיסטוריה ועם הניסיון לקבור את מורשתם של הסרסורים, מושתק גם קולן של הנשים הקורבנות.
מסע אל תוך החיים המיסתוריים של אריס סאן, זמר יווני, לא יהודי, שהגיע לישראל כנער בשנת 1957 ותוך חמש שנים הפך לכוכב ענק. הקרנה מיוחדת כחלק מאירועי מחווה למוזיקה מזרחית לעמוד הסרט
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.
כל חייה התנגדה ג'יין למוסכמות החברה הגרוזינית השמרנית. אחרי שנים של בריחה ורגע לפני שהיא הופכת לאמא, חוזרת ג'יין עם מצלמה כדי לנסות להבין את אמה ואת עצמה.
כל חייה התנגדה ג'יין למוסכמות החברה הגרוזינית השמרנית. אחרי שנים של בריחה ורגע לפני שהיא הופכת לאמא, חוזרת ג'יין עם מצלמה כדי לנסות להבין את אמה ואת עצמה.
רחל רוצה להסיר את הפאה שעל ראשה לאחר גירושיה. אקט זה אינו כשר הלכתית, ואינו מקובל על משפחתה והחברה החרדית. היא יוצאת למסע אישי, משפחתי וחברתי כדי להבין מהי הפאה, אותה חובשות נשים חרדיות עם נישואיהן.