חיפוש באתר
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
-
** קול קורא ** DOC-LAB-TLV לשנת 2024
הקרן ועמותת דוקאביב שמחות להכריז על פתיחת ההגשה למעבדה הייחודית! מועד הגשת המועמדות עד ל-10/04/2024 בשעה 16:00. >>
-
**קול קורא** להגשת סרטים עלילתיים קצרים ליוצרים/ות מהחברה הערבית – מאי 2024
מועד אחרון להגשה – יום רביעי 01/05/2024 בשעה 23:59 // حتى موعد أقصاه 1/5/2024 الساعة 23:59 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל קולנוע דרום בדרך 2024
02/03-27/03/2024 - הפסטיבל מתקיים במתכונת מיוחד של "פסטיבל נודד" לאורך חודש מרץ 2024 >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול הפקה 2024
תאריך אחרון להגשה: 17/03/2024 בשעה 23:59. לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – מרץ 2024
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. מועד אחרון להגשה 03/03/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** ליוצרי קולנוע דרומיים להשתתפות במיזם הקולנוע החברתי "Docummunity"
הנחיית קבוצות מקרב מפוני יישובי עוטף עזה והנגב המערבי. מועד הגשה אחרון: 15/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול השלמת הפקה 2024
לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. תאריך אחרון להגשה: 14/02/2024 >>
-
המעבדה מיועדת לסרטים עלילתיים קצרים עד 15 דקות. מועד הגשה אחרון: 04/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
**קול קורא** סרטי תעודה – מועד פברואר 2024
מועד אחרון להגשה: 04/02/2024 || בשעה 23:59. >>
-
פסטיבל סולידריות לקולנוע וזכויות אדם 2023
הפסטיבל מתקיים במהדורה מיוחדת בסינמטק תל אביב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ בתאריכים 24-31/12/2023 >>
-
המלצות בנוגע לנוכחות ישראלית בפסטיבלי קולנוע בינלאומיים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר
מסמך זה נועד להסב את תשומת לבכם.ן למספר דגשים חשובים ליוצרי.ות קולנוע המוזמנים לפסטיבל בינלאומי בעת הזו. >>
-
** קול קורא** בזק ליוצרים ויוצרות מתעדים
לפרויקטים תיעודיים קצרים להפקה ופרויקטים תיעודיים ארוכים לפיתוח, העוסקים בכל היבטי מלחמת חרבות ברזל, ומתחילים צילומים עכשיו! >>
-
טופס רישום לבעלי מקצוע בקולנוע וטלוויזיה // Film and TV professionals in Israel
אנחנו מזמינים אתכם/ן בעלי מקצוע המעוניינים להירשם בטבלה שיצרנו. >>
-
פנים רבות – הקולנוע הדוקומנטרי בעקבות הזהות היהודית והישראלית 2023–2024
נפתחה ההרשמה! התוכנית מתקיימת במוזיאון אנו - מוזיאון העם היהודי. >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2023
הפסטיבל יתקיים בתאריכים 28/09-07/10/2023, בסינמטק חיפה וברחבי העיר >>
-
ניתן להגיש הצעות לפרויקטים בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. // يمكن تقديم طلبات لأفلام قصيرة من كل الجانيرات. حتى موعد أقصاه: 26/11/2023 >>
-
**קול קורא** חממת קולנוע עלילתי לנשים יוצרות – מחזור 5
בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
לסרט קצר באורך של 5–7 דקות בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – אוקטובר 2023
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
ברכות חמות לסרטי הקרן המועמדים לפרסי אופיר! >>
-
יונתן בורח מהצבא במטרה להציל את מערכת היחסים עם מי שהיה בן זוגו. לאחר שניסיון זה מתגלה ככישלון הוא מוצא עצמו מבלי מקום לישון בתל אביב. שבור ומבולבל, הוא יוצא למסע לילי בחיפוש אחר נחמה. >>
-
ככל שניסו לכפות עליה את הקודים התרבותיים של החברה הגרוזינית הפטריארכלית, כך התעוררה בג'יין התנגדות עצומה וביקורת. היא סירבה להתחתן, התגייסה לצה"ל, למדה קולנוע, התאהבה ובגיל 38 החליטה להכנס להריון. אחרי שנים של בריחה ורגע לפני שהיא הופכת לאימא, חוזרת ג'יין עם מצלמה המאפשרת לה לראשונה לעמוד בביטחון מול משפחתה ומול עברה. באמצעות המצלמה היא […] >>
-
-
הוא מוכר כקצין הנאצי שהציל את הפסנתרן היהודי ולדיסלב שפילמן, ושנחשף בסרטו הבלתי נשכח של רומן פולנסקי, אבל בכפר הגרמני ממנו יצא למלחמה לאחר שנים בהם ניהל את בית הספר המקומי, עד היום לא רואים בו גיבור. למעלה מ-70 שנה אחרי תום המלחמה, קבוצת תושבים מבקשת להנציח את הקצין הנאצי וילם הוזנפלד בבית הספר והרוחות […] >>
-
שתי נשים ממרכז תל אביב, הסבוכות כל אחת ברשת החיים של עצמה, נסחפות אחרי מאמן כדורשת כריזמטי, שנחוש לגרום להן להתאהב ברשת אחרת, חדשה לגמרי. המגרש הספורטיבי לא מפסיק להתערבב במגרש החיים, הצחוק מתערבב בדמע, הכישלונות הצורבים, בניצחונות הממכרים – והכל נכנס לסיפור אחד, על חברות חד פעמית בקבוצה חד פעמית. >>
-
כשאבי, מאיר אריאל, נכנס לעולם הקנאביס, הוא לא יכול היה לדמיין כיצד תשע שנים קדימה הוא יהיה בעיצומו של מאבק להקמת המפעל הראשון בארץ לייצור מוצרים לקנאביס רפואי. וכך אני ומשפחתי מוצאים עצמנו מצטרפים לחלומו של אבי ולוקחים תפקידי מפתח במפעל. הסרט ילווה את אבי בשנה החשובה בחייו, במאבק יום יומי מול הקשיים הבירוקרטיים והשעון […] >>
-
בתוך ים הסרטונים הוויראליים המניעים את גלגלי YouTube, מסתתרים יומנים אישיים שמצולמים על ידי מתבגרים בכל העולם, ומלווים לאט ובעדינות את שנות ההתבגרות שלהם. במשך שנים רצופות המצלמה מופנית אל פניהם, ומרשה לנו לחוות יחד איתם בעדינות ובהדרגה את השינויים, המאבקים, החדווה והכאבים שבתהליך הצמיחה שלהם בדרך אל מי שהם חולמים להיות. בחדר שלי שוזר […] >>
-
לאורך כל חייה הייתה שושנה דמארי מוקפת במעריצים. הדיווה הישראלית הראשונה, עטויה בשמלות רקומות מרהיבות וענודה בשלל תכשיטים, עמדה על במות הארץ והעולם והרטיטה מיליונים בקולה העמוק והמכשף. אך מבעד לדימוי הגדול מהחיים עמדה אישה שאיננו יודעים עליה הרבה. היא לא אהבה להתראיין ולא נידבה בחופשיות פרטים אודות חייה האישיים, דעותיה ומחשבותיה. בסרט זה ננסה […] >>
-
יוני היא ילדה בת 7 שגרה בקיבוץ מרחביה בסוף שנות ה-60. היא לא מסתדרת עם הלינה המשותפת בבית הילדים. בשעת ההשכבה אמא של יוני נפרדת ממנה ויוצאת, משאירה את יוני במיטתה בבית הילדים. אחרי כיבוי אורות, יוני שוכבת במיטה ולא מסוגלת להירדם. מתוך הצללים מופיעים החבצולים. יוני משתדלת להיות אמיצה, אך הפחד גובר עליה והיא […] >>
-
היא חיה בקהיר, פריז וניו יורק, אבל נפטרה בבית אבות בתל אביב. היא הייתה נערצת ויפהפייה, אבל מעטים הכירו אותה בחייה ועוד פחות לאחר מותה. היא הייתה הראשונה לכתוב על לבנטיניות ועל זהות מזרחית, כפי שאיש לא כתב, ורק מעט מכתביה תורגם. הבמאי רפאל בלולו יוצא למסע בישראל ובצרפת בעקבותיה של ההוגה והסופרת הלבנטינית ז'קלין […] >>
-
-
ארבעה נערים פלסטינים ממחנה פליטים ליד בית לחם, משחזרים את המחיר שהם משלמים מאז הלילה בו נכנסו כוחות הצבא לביתם כדי לעצור אותם. הם היו אז ילדים צעירים שבבת אחת איבדו את ילדותם. הסרט מתאר את השימוש במעצרי קטינים, ככלי למימוש השליטה הביטחונית הישראלית מעבר ל'קו הירוק'. במשך שנים, בכל לילה, נעצרים בגדה המערבית באשמת […] >>
-
-
אין דבר שמעורר יותר תחושת משמעות מלגלות את המבט הראשוני באמצעותו ילדים מגלים את העולם. ואין דבר שמעורר יותר תחושת אובדן מלהתבונן בהם כשהחופש הזה נגזל מהם. האתוס הצבאי בישראל תובע פירוק הקווים העדינים של הילדות במטרה להסליל את הילדים אל הצבא. "ימי תום" מספר את סיפורם של נערים ונערות שהתנגדו לשינוי הזה. קולם מעולם […] >>
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה