הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
מתוך פרויקט מבטים מסוגרים 2020.
מעולם לא הלכתי למספרה, ככה זה כשאמא שלך ספרית. במשך 40 שנה היא חופנת את שערי בידיה הרכות, מסרקת, מלטפת, צובטת ועושה תספורת שהיתה אופנתית פעם בארץ רחוקה.
אם סגר הקורונה לא יסתיים בקרוב, אאלץ לספר את עצמי. אתקשר לאמי כדי לקבל הדרכה ולדבר על המגע החסר בינינו.
פסטיבלים ופרסים:
הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים, תל אביב ישראל, 2020.
בימוי: ראובן ברודסקי
הפקה: ראובן ברודסקי
חברת הפקה: ניהול אמנותי: נואית גבע
צילום: ראובן ברודסקי
עריכה: ראובן ברודסקי
עריכת פס קול: רותם דרור
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
עיצוב תמונה וצבע: מיכל ועדיה - אולפני אדיט
עיצוב אפקטים ויזואליים: אולפני אדיט
תסריט: ראובן ברודסקי
כתוביות: עברית
שם הסרט באנגלית: Haircut
מתוך פרויקט מבטים מסוגרים 2020.
מעולם לא הלכתי למספרה, ככה זה כשאמא שלך ספרית. במשך 40 שנה היא חופנת את שערי בידיה הרכות, מסרקת, מלטפת, צובטת ועושה תספורת שהיתה אופנתית פעם בארץ רחוקה.
אם סגר הקורונה לא יסתיים בקרוב, אאלץ לספר את עצמי. אתקשר לאמי כדי לקבל הדרכה ולדבר על המגע החסר בינינו.
פסטיבלים ופרסים:
הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים, תל אביב ישראל, 2020.
בימוי: ראובן ברודסקי
הפקה: ראובן ברודסקי
חברת הפקה: ניהול אמנותי: נואית גבע
צילום: ראובן ברודסקי
עריכה: ראובן ברודסקי
עיצוב פס קול: רותם דרור
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
עיצוב תמונה וצבע: מיכל ועדיה - אולפני אדיט
עיצוב אפקטים ויזואליים: אולפני אדיט
תסריט: ראובן ברודסקי
כתוביות: עברית
שם הסרט באנגלית: Haircut