הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
העבודה מוכן:חיה / ready:live בוחנת האנשה של צורות וירטואליות וטכנולוגיות ללכידת-תנועה על מנת לבחון את התפקיד של הטכנולוגיה בשינוי ושליטה על התנועה אנושית. טכניקת לכידת-תנועה היא טכנולוגיה שפותחה עבור הצבא, ולאחר מכן זלגה לקולנוע ולתרבות המיינסטרים, מאחר והיא מאפשרת יצירת תנועה וירטואלית שמופיעה כ"אנושית" ו״אורגנית״. העבודה מציגה ראיון עם פסיכולוג העובד בחברה שמטרתה לחקור כיצד ניתן להפוך את הבוטים וירטואליים לאנושיים יותר, ומשולבת בסצנה אינטימית של דמויות אנימציה. החיבור בין חלקי העבודה מערבב בין האנושי והלא-אנושי, וכך בודק את גבולות הגירוי והתגובה, יחסי- כוח ושליטה.
פסטיבלים ופרסים:
פרינט סקרין, פסטיבל בינלאומי לאמנות ותרבות דיגיטלית, חולון, 2017
בימוי: יסמין ורדי
הפקה: יסמין ורדי
צילום: דור אבן חן
עריכה: יסמין ורדי
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, חברת פיצ'ר פורוורד, פסטיבל פרינט סקרין, סינמטק חולון
משחק: קובי זיסלין, ארתור אסטמן, אילנה בלסן
תסריט: יסמין ורדי
כתוביות: אנגלית
שם הסרט באנגלית: Ready:Live
קטגוריה: אמנות ותרבות אנימציה זהות קולנוע ניסיוני
תגיות: אינטימיות אנימציה בחירה טכנולוגיות תנועה פסיכולוגיה שליטה
העבודה מוכן:חיה / ready:live בוחנת האנשה של צורות וירטואליות וטכנולוגיות ללכידת-תנועה על מנת לבחון את התפקיד של הטכנולוגיה בשינוי ושליטה על התנועה אנושית. טכניקת לכידת-תנועה היא טכנולוגיה שפותחה עבור הצבא, ולאחר מכן זלגה לקולנוע ולתרבות המיינסטרים, מאחר והיא מאפשרת יצירת תנועה וירטואלית שמופיעה כ"אנושית" ו״אורגנית״. העבודה מציגה ראיון עם פסיכולוג העובד בחברה שמטרתה לחקור כיצד ניתן להפוך את הבוטים וירטואליים לאנושיים יותר, ומשולבת בסצנה אינטימית של דמויות אנימציה. החיבור בין חלקי העבודה מערבב בין האנושי והלא-אנושי, וכך בודק את גבולות הגירוי והתגובה, יחסי- כוח ושליטה.
פסטיבלים ופרסים:
פרינט סקרין, פסטיבל בינלאומי לאמנות ותרבות דיגיטלית, חולון, 2017
בימוי: יסמין ורדי
הפקה: יסמין ורדי
צילום: דור אבן חן
עריכה: יסמין ורדי
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, חברת פיצ'ר פורוורד, פסטיבל פרינט סקרין, סינמטק חולון
משחק: קובי זיסלין, ארתור אסטמן, אילנה בלסן
תסריט: יסמין ורדי
כתוביות: אנגלית
שם הסרט באנגלית: Ready:Live
קטגוריה: אמנות ותרבות אנימציה זהות קולנוע ניסיוני
תגיות: אינטימיות אנימציה בחירה טכנולוגיות תנועה פסיכולוגיה שליטה