הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
בעבודתה מחברת האמנית שני אמצעים אופטיים, נותנת לשני אחייניה לצלם בעצמם את רוב הסרט, ובכך מאפשרת לנו לראות את העולם למשך מספר דקות דרך נקודת מבטו של ילד. סלע מחברת בין כמה ז'אנרים שונים ורחוקים זה מזה שלכאורה אינם ניתנים לחיבור: סרט ילדים, כתבה תיעודית, סרטי מצלמה נסתרת, סרטי וידיאו משפחתיים וסרטים מדעיים.
השימוש היצירתי שעושים הילדים במצלמה הנסתרת ככלי ללכידת תגובותיהם הטבעיות של אנשים לנוכח עמידתם הדוממת מולם, מזכיר את השימושים הראשונים שנעשו במצלמה נסתרת ככלי דוקומנטרי אובייקטיבי בשלהי תקופת הקולנוע האילם.
מתוך "חלום. שפה"
בימוי: רותי סלע
הפקה: אוצר: חן שיינברג, יועץ אומנותי : בן הגרי
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, ערוץ לוגי, נגה תקשורת
שם הסרט באנגלית: Glasses Camera
בעבודתה מחברת האמנית שני אמצעים אופטיים, נותנת לשני אחייניה לצלם בעצמם את רוב הסרט, ובכך מאפשרת לנו לראות את העולם למשך מספר דקות דרך נקודת מבטו של ילד. סלע מחברת בין כמה ז'אנרים שונים ורחוקים זה מזה שלכאורה אינם ניתנים לחיבור: סרט ילדים, כתבה תיעודית, סרטי מצלמה נסתרת, סרטי וידיאו משפחתיים וסרטים מדעיים.
השימוש היצירתי שעושים הילדים במצלמה הנסתרת ככלי ללכידת תגובותיהם הטבעיות של אנשים לנוכח עמידתם הדוממת מולם, מזכיר את השימושים הראשונים שנעשו במצלמה נסתרת ככלי דוקומנטרי אובייקטיבי בשלהי תקופת הקולנוע האילם.
מתוך "חלום. שפה"
בימוי: רותי סלע
הפקה: אוצר: חן שיינברג, יועץ אומנותי : בן הגרי
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, ערוץ לוגי, נגה תקשורת
שם הסרט באנגלית: Glasses Camera