הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
עבודתו של פהד חלבי מבט על מתמקדת ברגעי שגרה של פועלים הבונים בניין.למרות תחושת האינטימיות שמשרה העבודה היא ממאנת לספר סיפורי חיים או לעסוק בפוליטיקה של זהויות. לעומת זאת, העבודה עושה שימוש באמצעי הייצור של הבניין, כחומרי הגלם ליצירת השפה הקולנועית שלה עצמה: מצלמה תלויה על מנוף לשינוע בטון מתפקדת כמצלמת רחף, מעליות מספקות תנועות מצלמה וברגע אחד מצלמה המוצבת בתוך מערבל בטון הופכת למעין מערבל תמונות. כך העבודה הופכת לאתר ממנו ניתן להרהר על פואטיקה של תודעה כפולה, על הדמיון שבין פעולות של קונסטרוקציה במובנה הגשמי ביותר לבין פעולות של דה-קונסטרוקציה במרחב של המדומיין, ומאפשרת לשוב ולחשוב על הקשרים שבין מטריאליזם וקולנוע.
מתוך פרויקט: "עולם אחר אפשרי".
בימוי: פהד חלבי
הפקה: אוצרת: מעין אמיר
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלויזיה
שם הסרט באנגלית: Condescendence
עבודתו של פהד חלבי מבט על מתמקדת ברגעי שגרה של פועלים הבונים בניין.למרות תחושת האינטימיות שמשרה העבודה היא ממאנת לספר סיפורי חיים או לעסוק בפוליטיקה של זהויות. לעומת זאת, העבודה עושה שימוש באמצעי הייצור של הבניין, כחומרי הגלם ליצירת השפה הקולנועית שלה עצמה: מצלמה תלויה על מנוף לשינוע בטון מתפקדת כמצלמת רחף, מעליות מספקות תנועות מצלמה וברגע אחד מצלמה המוצבת בתוך מערבל בטון הופכת למעין מערבל תמונות. כך העבודה הופכת לאתר ממנו ניתן להרהר על פואטיקה של תודעה כפולה, על הדמיון שבין פעולות של קונסטרוקציה במובנה הגשמי ביותר לבין פעולות של דה-קונסטרוקציה במרחב של המדומיין, ומאפשרת לשוב ולחשוב על הקשרים שבין מטריאליזם וקולנוע.
מתוך פרויקט: "עולם אחר אפשרי".
בימוי: פהד חלבי
הפקה: אוצרת: מעין אמיר
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלויזיה
שם הסרט באנגלית: Condescendence