הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
"הרדיו עשוי להיות מנגנון התקשורת המרהיב ביותר של החיים הציבוריים אם ישכיל לא רק לשדר אלא גם לקלוט, כלומר, לגרום למאזין לא רק להאזין אלא גם לדבר". ברטולד ברכט
מתוך מבטים ישראל 2002
פסטיבלים ופרסים:
פסטיבל טרייבקה, ארה"ב, 2003; פסטיבל סילבר-דוק, וושינגטון ארה"ב, 2003; פסטיבל הקולנוע היהודי, טורונטו קנדה, 2003; פסטיבל לסרטים ישראליים-פלסטינאים, פריס צרפת, 2003; פסטיבל הקולנוע היהודי בדאלאס, ארה"ב, 2003; פסטיבל הסרטים הישראלי במיאמי, ארה"ב, 2003; פסטיבל הקולנוע ירושלים, 2002.
בימוי: שלומית אלטמן, עודד דווידוף
הפקה: אריק ברנשטיין, עמי אמיר
חברת הפקה: מטר פלוס
עריכה: אריק ברנשטיין, נואית גבע
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
כתוביות: אנגלית
שם הסרט באנגלית: Mouth of the Abyss
"הרדיו עשוי להיות מנגנון התקשורת המרהיב ביותר של החיים הציבוריים אם ישכיל לא רק לשדר אלא גם לקלוט, כלומר, לגרום למאזין לא רק להאזין אלא גם לדבר". ברטולד ברכט
מתוך מבטים ישראל 2002
פסטיבלים ופרסים:
פסטיבל טרייבקה, ארה"ב, 2003; פסטיבל סילבר-דוק, וושינגטון ארה"ב, 2003; פסטיבל הקולנוע היהודי, טורונטו קנדה, 2003; פסטיבל לסרטים ישראליים-פלסטינאים, פריס צרפת, 2003; פסטיבל הקולנוע היהודי בדאלאס, ארה"ב, 2003; פסטיבל הסרטים הישראלי במיאמי, ארה"ב, 2003; פסטיבל הקולנוע ירושלים, 2002.
בימוי: שלומית אלטמן, עודד דווידוף
הפקה: אריק ברנשטיין, עמי אמיר
חברת הפקה: מטר פלוס
עריכה: אריק ברנשטיין, נואית גבע
גופים תומכים: הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
כתוביות: אנגלית
שם הסרט באנגלית: Mouth of the Abyss