סרטי גמר סטודנטים, סינמטק חיפה

חיפוש באתר
לוח אירועים
מרץ 2024
אבגדהוש
      1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       
« פבר   אפר »
לכל אירועי החודש »
הרשמה לניוזלטר

הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה

 

סרטי גמר סטודנטים, סינמטק חיפה

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה גאה להכריז על אירוע מיוחד להקרנת סרטי גמר בתמיכתה. בציר שנתי משובח של סרטי סטודנטים מכל רחבי הארץ, יצירות ביכורים המספקות מבט קולנועי רענן, מקורי ומרגש של מבחר מיוצרי העתיד של הקולנוע הישראלי.

הכניסה חופשית

–        ביקור הורים / אלון רבינוביץ' (תיעודי – 27 דקות)

ביקור הוריםרוח רעה פגעה במשפחתי הקטנה והחמה, אבי חזר בתשובה, אימי התנצרה, אחותי התחתנה עם גבר לא יהודי ומאז אבי שונא אותה ולא מכיר בה ובבנותיה ואני ברחתי מהזוועה לישראל. לאחר גרושיי, החלטתי לחזור לעבר הטראומתי שלי, למשפחתי ברוסיה ובכך לבנות מחדש את אמונתי באהבה. האם אצליח לאחד את משפחתי המרוסקת. – מעלה ביה"ס לטלוויזיה לקולנוע ולאומנויות.

–        אני אראה אותך בית / אחוה הרשטיק (תיעודי – 25 דקות)

אני אראה אותך ביתבסרט אני מלווה את סבתי משלבי השכנוע למעבר מביתה שבו התגוררה שנים ובו התנהלו כל חייה, ועד הגעתה לבית החדש שנמצא ליד שניים מילדיה שהקימו את משפחותיהם ביישוב דולב. הסרט מציג את התהליך הקשה אותו עוברת סבתא רבקה, וכן את מערכת היחסים בינה לבין הסובבים אותה: הילדים, הנכדים וכו'. תוך כדי תהליך המעבר ישנן סצנות מרגשות ונוגעות ללב, החושפות קשיים רגישים ומשמעותיים אצל סבתא, את הפרידה מהבית ומהחיים שהיו. – מעלה ביה"ס לטלוויזיה לקולנוע ולאומנויות.

–        ירוחם אוף סיזן / מילי פצ'רר (תיעודי-ניסיוני – 40 דקות)

ירוחם אוף סיזןמילי נעה בין סצנות בודדות ביערות המושלגים של פינלנד לבין הדרום הפרוע של ישראל הנשלט בידי גברים. במהלך הנדודים לירוחם היא פוגשת קאובויים, רועה צאן, ציידים ושריף, רובם יותר מטרידים מאשר מקסימים. ביישנית, מחופשת לקלמטי ג'יין, חמושה באקדח "קולט" ומצלמה, היא מצליחה לרכך את לב הגברים וגם לרכוש את הערכתם. אישה צעירה בתוך קווסט, קרועה בין הרצון העז לקרבה לבין הסתגרות בעולמה הפנימי. פורטרט פרובוקטיבי של גברים מחוספסים ורודפי תענוגות אשר מעלה חיוך על הפנים. ביה"ס בצלאל, המחלקה לאמנויות המסך.

–        הגן / הוד וינטר (עלילתי – 14 דקות)

הגן 2מחווה לסרט "נגוע" (עמוס גוטמן, 1983). רמי ברוך מגלם את רובי, במאי קולנוע מזדקן, המביים מיוזיקל ערפדים הומו-אירוטי, המתרחש בגן העצמאות בתל-אביב. אט-אט משתלטת ההזיה הקולנועית על המציאות.
הסרט הופק על ידי גאודאמוס הפקות, החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת ת"א, עבור רשות השידור – ערוץ 1, בתמיכת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה. במסגרת הסדרה "קצר ארוך – מחווה לקולנוע הישראלי".
שחקנים: רמי ברוך, שחר פרץ, אדיר מור, אורטל צור, מיכאל לרנר.

בצלאל

ערוץ 1

מעלה

גאודאמוס הפקות

אוניברסיטת תל אביב