חיפוש באתר
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
-
**קול קורא** סרטי תעודה חזית הצפון
לפרויקטים תיעודיים קצרים במסלול הפקה ופרויקטים תיעודיים ארוכים במסלול פיתוח, העוסקים בכל היבטי מלחמת חרבות ברזל בחזית הצפון. מועד אחרון להגשה: 18/08/2024 || בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא** תסריטאות "עד הבית" – מחזור 9
מועד אחרון להגשה: 26/08/2024 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2024
18–27 יולי 2024, סינמטק ירושלים >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי לפרויקטים עלילתיים ותיעודיים, יולי 2024
תאריך אחרון להגשה: 17/03/2024 בשעה 23:59. לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. >>
-
**קול קורא** סרטי תעודה – מועד יולי 2024
מועד אחרון להגשה: 02/07/2024 || בשעה 23:59. >>
-
מועד הגשה אחרון: יום ראשון, 21 יולי 2024 בשעה 23:59 // حتى موعد أقصاه يوم الأحد 21\07\2024 الساعة 23:59 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל דוקאביב 2024
הפסטיבל מתקיים בתאריכים: 23 במאי–01 ביוני 2024 בסינמטק תל-אביב >>
-
פסטיבל סרטים עצמאי שיתקיים בתאריכים 26–28 במאי, בקולנוע קנדה בתל אביב >>
-
** קול קורא ** DOC-LAB-TLV לשנת 2024
הקרן ועמותת דוקאביב שמחות להכריז על פתיחת ההגשה למעבדה הייחודית! מועד הגשת המועמדות עד ל-10/04/2024 בשעה 16:00. >>
-
**קול קורא** להגשת סרטים עלילתיים קצרים ליוצרים/ות מהחברה הערבית – מאי 2024
מועד אחרון להגשה – יום רביעי 01/05/2024 בשעה 23:59 // حتى موعد أقصاه 1/5/2024 الساعة 23:59 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל קולנוע דרום בדרך 2024
02/03-27/03/2024 - הפסטיבל מתקיים במתכונת מיוחד של "פסטיבל נודד" לאורך חודש מרץ 2024 >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול הפקה 2024
תאריך אחרון להגשה: 17/03/2024 בשעה 23:59. לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – מרץ 2024
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. מועד אחרון להגשה 03/03/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** ליוצרי קולנוע דרומיים להשתתפות במיזם הקולנוע החברתי "Docummunity"
הנחיית קבוצות מקרב מפוני יישובי עוטף עזה והנגב המערבי. מועד הגשה אחרון: 15/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול השלמת הפקה 2024
לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. תאריך אחרון להגשה: 14/02/2024 >>
-
המעבדה מיועדת לסרטים עלילתיים קצרים עד 15 דקות. מועד הגשה אחרון: 04/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
**קול קורא** סרטי תעודה – מועד פברואר 2024
מועד אחרון להגשה: 04/02/2024 || בשעה 23:59. >>
-
פסטיבל סולידריות לקולנוע וזכויות אדם 2023
הפסטיבל מתקיים במהדורה מיוחדת בסינמטק תל אביב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ בתאריכים 24-31/12/2023 >>
-
המלצות בנוגע לנוכחות ישראלית בפסטיבלי קולנוע בינלאומיים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר
מסמך זה נועד להסב את תשומת לבכם.ן למספר דגשים חשובים ליוצרי.ות קולנוע המוזמנים לפסטיבל בינלאומי בעת הזו. >>
-
** קול קורא** בזק ליוצרים ויוצרות מתעדים
לפרויקטים תיעודיים קצרים להפקה ופרויקטים תיעודיים ארוכים לפיתוח, העוסקים בכל היבטי מלחמת חרבות ברזל, ומתחילים צילומים עכשיו! >>
-
דוד ומיכל, חתן וכלה , נכנסים לחדר ייחוד ועם נעילת הדלת והאינטימיות הלא מוכרת, הכלה נתקפת בהתקף חרדה. מה קורה מכאן ואיך הם מתמודדים יחד ולחוד עם מגוון הרגשות שאירוע כזה מציף. הופק במסגרת תכנית א-קיצער 2022 – חממת קולנוע מקצועית ליוצרות קולנוע מהעולם החרדי, בניהולה האמנותי של רחל אליצור, ובליווי מנטורים ואנשי מקצוע: וידי […] >>
-
כנרת ושחר, זוג אוהבים צעירים שנמצאים בזוגיות ארוכת שנים, מגלים כי זיכרונותיהם התערבבו זה בזה והם אינם יודעים להבחין מה קרה למי מהם. שחר נבהל מערוב הזהויות ובוחר להתרחק ואילו כנרת רואה בכך סימן לעומק האהבה והקשר שלהם. כנרת מחליטה לנסות להחזיר אליה את שחר ובדרך זוכה להביט על עצמה ועל הזוגיות שלה מכיוון חדש […] >>
-
בחום הלוהט של עמק בית שאן, קבוצת פעילים נאבקת על זכות הציבור לגישה למשאב טבע ציבורי. דרישתם היא אחת: לפתוח את שערי קיבוץ ניר דוד על מנת שכולם יוכלו ליהנות ממימי נחל האסי הזורם דרכו, כפי שהחוק מאפשר. מהצד השני של השער – חברי הקיבוץ שחוששים משינוי ומפגיעה במרקם חייהם. במאי הסרט מתלווה אל הפעילים […] >>
-
-
יוני היא ילדה בת 7 שגרה בקיבוץ מרחביה בסוף שנות ה-60. היא לא מסתדרת עם הלינה המשותפת בבית הילדים. בשעת ההשכבה אמא של יוני נפרדת ממנה ויוצאת, משאירה את יוני במיטתה בבית הילדים. אחרי כיבוי אורות, יוני שוכבת במיטה ולא מסוגלת להירדם. מתוך הצללים מופיעים החבצולים. יוני משתדלת להיות אמיצה, אך הפחד גובר עליה והיא […] >>
-
'דגל שחור' צולל לסיפור הכמעט לא מדובר, של אירוע שהתרחש בכפר קאסם באוקטובר 1956, כאשר 47 אזרחים חפים מפשע נורו למוות ע"י חיילי משמר הגבול. דרך שלושה ממדים סיפוריים, המשתרגים זה לתוך זה כמו דרמה משפטית מותחת, נפרשת המציאות ההיסטורית, הפוליטית והפסיכולוגית המורכבת, שעיצבה והניעה את האירוע. הפסיפס הקולנועי שיוצרים קווי העלילה, מדגיש את ההבדלים […] >>
-
בפרברי ירושלים פועל AZ house, מרכז גמילה שבו מתגוררים יחד כ-15 צעירים, רובם חרדים לשעבר ממוצא אמריקאי שנזרקו מבתיהם מפאת הקלון שהמיטה על משפחותיהם התמכרותם לסמים קשים. מייסד ומנהל הבית הוא אריק, חילוני צעיר שבעבר, כשחי באמריקה, היה גם הוא מכור לסמים קשים. מרכז הגמילה שהקים בישראל מטפל במכורים בשיטה ייחודית שהכיר במרכז גמילה בקליבלנד […] >>
-
-
ויקטור פיה ממין זכר, נכנס לדיכאון ומגיש מכתב התפטרות, הוא לא רוצה לעבוד יותר – לעזור לאנשים, ומרגיש מאוכזב מעצמו ומהעולם. בבוקר מתפרצת לדירתו עובדת סוציאלית של פיות, כדי להודיע כי בקשת ההתפטרות שלו נדחתה ועליו להתייצב לעבודה. ויקטור מוצא את עצמו ברחובות העיר, לא מוצא את מקומו. הוא אינו יודע, שעד סוף היום, חייו ישתנו […] >>
-
-
בת טווה מחדש את הקשר עם אמה, שנפרם בצל טראומת ילדות. היא שבה אל בית ילדותה, כעת כמתעדת. בינות לבגדים שאמה שמרה עבורה מתגלעים בין השתיים פערי זיכרון, אך הצורך המשותף שלהן לאהבה ולקִרבה נותר איתן. הסרט שֶׁמְּעִי קְלָמִי מציג דיוקן חזק, נוקב ובלתי מתפשר על ההשלכות של פגיעה מינית בתוך המשפחה. היוצרת חושפת בכנות מכאיבה את […] >>
-
אנה ליזה היא מלכת דראג שבמהלך לילה אחד פוגשת בגברים שונים שמזכירים זה את זה. לעיתים הם אלו שמנסים לגשת אליה, לעיתים היא זו שמפלרטטת איתם. בסופו של הלילה, כשאנה ליזה הולכת לשירותים במועדון בו היא מופיעה, מפציעים כל אותם הגברים, מה שמביא לסיום שמעורר שאלות על טראומה, הדחקה ופנטזיה שמתגשמת במציאות באופן הנורא ביותר. >>
-
מאחורי דלת פלדה במקלט ישן בירושלים נחבא סטודיו קטן לאנימציה. בכל שבוע נפגשים בו נערים, דור שני לאמנים-מהגרים ממוצא רוסי, ויוצרים במיומנות מרשימה קרנבל צבעוני של מפלצות ורעידות אדמה. "ילדי פרא" מתאר את עולמם החתרני של שני אמנים צעירים, זלמן ואהרון, במהלך שנת התבגרות אחת שבה מתעצבת זהותם אל מול מציאות ישראלית שנדמה שמציעה להם […] >>
-
בשנות ה-80 היה בשיר בין האחראים על יצירת אפקטים בסרט רמבו 3. הסרט שמתאר מלחמה באפגניסטן צולם בשטחי אש צה״ליים, שבשנות ה-50 הופקעו משבט אבו-רביע, השבט ממנו מגיע בשיר. היום חוזר בשיר אל הלוקיישנים כדי להוכיח שהמדבר הזה תמיד היה חלק מהאדמות של משפחתו. אבל לשם כך, עליו לזמן את רמבו. >>
-
מפקד הפלוגה ששירתי בה בצבא קרא לי להגיע למשרדו באמצע הלילה. הוא הוציא אקדח מהמגירה, טען אותו והניח על השולחן בינינו. הוא פקד עליי לירות לעצמי בראש. בעזרת אנימציה, שחזרתי את אותו הלילה. >>
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה