חיפוש באתר
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
-
סרטי הקרן בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 27-31/10/2025, בסינמטק ירושלים >>
-
פנים רבות – הקולנוע הדוקומנטרי בעקבות הזהות היהודית והישראלית 2025–2026
נפתחה ההרשמה! התוכנית מתקיימת במוזיאון אנו. >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל קולנוע דרום 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 6-13/11/2025, בסינמטק שדרות >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2025
הפסטיבל יתקיים החל מה-23/10/2025 ועד ה-02/11/2025, בסינמטק תל אביב >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2025
הפסטיבל יתקיים החל מה-05/10/2025 ועד ה-14/10/2025, בסינמטק חיפה >>
-
** קול קורא** תסריטאות "עד הבית" – מחזור 10
מועד אחרון להגשה: 02/11/2025 >>
-
פסטיבל סרטים עצמאי שיתקיים בתאריכים 8–12 בספטמבר, בית תמי תל אביב >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 20-27/08/2025 בסינמטק תל אביב >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל דוקו.טקסט – פסטיבל קולנוע דוקומנטרי בספרייה הלאומית 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 17-21/08/2025, בספרייה הלאומית >>
-
**קול קורא** מועד עלילתי ארוך בנושא חברה משותפת
תאריך אחרון להגשה: 07/09/2025 בשעה 23:59 || التقديم مفتوح حتى موعد أقصاه: 07/09/2025 الساعة 23:59 >>
-
**קול קורא** סרטי תעודה – מועד אוגוסט 2025
תאריך אחרון להגשה: 17/08/2025 || בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא** סרטי גמר של סטודנטים – מועד אוגוסט 2025
תאריך אחרון להגשה: 17/08/2025 || בשעה 23:59. >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 17-26/07/2025, בסינמטק ירושלים >>
-
פרסי אופיר 2025 – סרטי הקרן המועמדים
25 סרטים בתמיכת הקרן מועמדים בשלב א' של ההצבעה לחברי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה >>
-
תאריך אחרון להגשה: יום ראשון, 15 יוני 2025 בשעה 23:59 || يتم التسجيل بواسطة النموذج الالكتروني على موقع المؤسسة حتى موعد أقصاه يوم الأحد 16\06\2025 الساعة 23:59 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל דוקאביב 2025
הפסטיבל מתקיים בתאריכים 22-31/05/2025, בסינמטק תל אביב >>
-
**קול קורא** – פרס הקולנוע וייל בלוך לפרויקטים בנושא חברה משותפת בישראל 2026
שימו לב! החל מהשנה ניתן להגיש בקשות לתמיכה לאורך כל השנה. >>
-
** קול קורא ** DOC-LAB-TLV לשנת 2025
הקרן ועמותת דוקאביב שמחות להכריז על פתיחת מחזור חדש למעבדה הייחודית! מועד הגשת המועמדות עד ל-10/04/2025 בשעה 17:00. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – מרץ 2025
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. מועד אחרון להגשה 25/03/2025 בשעה 23:59. >>
-
**קול קורא** להגשת סרטים עלילתיים קצרים ליוצרים/ות מהחברה הערבית – פברואר 2025
תאריך אחרון להגשה – יום חמישי 06/03/2025 בשעה 23:59 // حتى موعد أقصاه يوم الخميس 06/03/2025 الساعة 23:59 >>
-
סוסיתא היא לא עוד המצאה, היא נוסטלגיה ואגדה. אבל מה הסיפור האמיתי שלא סופר? עכשיו הגיע הזמן לנער את האבק מהמכונית ששיגעה את המדינה והפכה חלום מפיברגלס למציאות שניסתה לכבוש את העולם ולהפוך את ישראל למעצמת מכוניות שקרסה. הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים תגלה את המושכים בחוטים הקומבינות והקשרים בסרט מצחיק/עצוב על חלום שנעלם. >>
-
פורטרט כנה של אזור התחנה המרכזית הישנה בת"א, החושף את הקרביים של הרחוב ואת האנושיות של האנשים המאכלסים אותו. הסרט מורכב מאנימציית דו-מימד על גבי שיחות מצולמות עם האנשים השוהים בו. יחד איתם, אנו נזרקים לקרביים של הרחוב ולתחושות הקיצוניות המכתיבות את חייהם, במרדף בלתי פוסק, בעולם בלי יום ובלי לילה. >>
-
סדרה תיעודית קצרה על חמישה משוררים בולטים ושונים מאוד במרחב הישראלי ב-2018. הסדרה עושה שימוש בשפה ויזואלית פופית כדי לבחון את נקודת המבט של כל משורר או משוררת על אומנות, הצלחה ועל החיים עצמם. פרקי הסדרה: ״איש ובהלות״ עם אלי אליהו ״שמורת השירה של סער יכין״ ״טחול וכשלון״ עם יונית נעמן ״משרד ההסברה סגור״ בכיכובו […] >>
-
חייו ויצירתו של זיגמונד פרויד מסופרים בארבע מערכות, דרך מכתבים אישיים של פרויד, בשילוב אנימציות, דרך שחזור חדר העבודה האגדתי שלו, דרך חלומות לא ידועים וארכיונים נדירים של סרטים ביתיים שלא נחשפו עד כה, ודרך פסיכואנליטיקאים מובילים בעולם ייקחו אותנו למסע אינטימי ומעורר מחשבה על החלומות, היהדות, המיניות, החרדות והחרטות של הפסיכואנליטיקאי הווינאי. >>
-
מותחן בלשי – פוליטי החוזר אל חקירת השב"כ שהובילה למעצר המחתרת היהודית, שפעלה בתחילת שנות ה-80 ביו"ש וביצעה סדרה של פעולות טרור נגד פלשתינים, ותיכננה לפוצץ את כיפת הסלע בהר הבית, המקום הרגיש ביותר במזרח התיכון. הסרט חושף איך הפכו עם השנים חברי המחתרת למושכים בחוטי השלטון הנוכחי בישראל. >>
-
מילה חוזרת הביתה אחרי שנים כדי לבקר את בתה הצעירה, קאשה, סוף־סוף מחוץ למסך הטלפון. היא נאלצת לעזוב זמנית את הווילה שבה היא עובדת על שפת הים בקיסריה המפונפנת, ואת הרומן המרגש והסודי שרקמה בישראל. כבר שנים שמילה עובדת כדי לבנות את עתיד משפחתה, שנשארה מאחור בכפר עני בפולין, אך כשהיא חוזרת הביתה מתגלה לה […] >>
-
זוג צעיר מטייל בטבע, בלילה הסביבה הפסטורלית הופכת מאיימת וכלבם נעלם, והזוג מגלה כי אדם נוסף מסתובב ביערות. הם יוצאים אל מעבה היער, להתעמת עם מה שאורב להם שם. >>
-
צרויה שלו היא הסופרת הישראלית הנמכרת ביותר בעולם. הסרט מלווה את צרויה במשך כתיבת ספרה האחרון "פליאה". זו הפעם הראשונה שסופרת במעמדה של צרויה שלו מאפשרת לצוות צילום כניסה לתוך תהליך כל כך אישי ואינטימי, ולתעד אותה בתקופה דרמטית, מלאת חששות. הסרט נוגע בתהליך היצירה ובביוגרפיה האישית שלה. חלק מפרויקט "מוזות" – פרויקט מיוחד שבמרכזו […] >>
-
-
סיפורה של הקהילה הדרוזית ברמת הגולן, שנכבשה ב-1967 וסופחה לישראל ב-1981, מסופר באמצעות שני גיבורים ממג'דל־שמס: איה בת ה-19, שחולמת ללבוש את מדי נבחרת ישראל בהוקי ולשם כך מוכנה לקבל על עצמה אזרחות ישראלית, ודודה המבוגר איוב, עיתונאי וכמו כל בני הכפר גם חקלאי. הוא מגדיר עצמו סורי, וכמו רוב תושבי המקום מתנגד נחרצות לקבלת […] >>
-
חממת קולנוע מקצועית ביוזמת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ליוצרות חרדיות בניהולה האמנותי של רחל אליצור ובליווי מנטורים ואנשי מקצוע: אורית דבוש, צביה ברקאי ובעז יהונתן יעקב. מטרת הפרויקט היא לתמוך ביוצרות קולנוע מהעולם החרדי המעוניינות לפתח ולהפיק סרטים עצמאיים קצרים עוצמתיים, יצירתיים ומקוריים, ולקדם יצירה קולנועית איכותית במגזר החרדי. ילד שלנו // הניה ברודבקרבוחן כליות // […] >>
-
13 שנים אחרי מותו חוזר אלינו יוסי בנאי להדרן אחרון. ממואר קולנועי שמורכב מקטעי ארכיון מתוך סרטים, הצגות, מופעי בידור ושירה ותוכניות רדיו שהגיש. מילדותו ועד מותו, את היומן האישי מוביל בנאי בקולו בלבד, ששב אלינו כדי להאיר את יוסי. >>
-
ארבעת האחיות אהרונוב, כולן אקדמאיות, נשים עובדות ואמהות מסורות, אך לבן נוהה אחר יעד אחד: בניית בית מקדש שלישי בהר הבית. אסון כבד פוקד את האחיות במהלך הצילומים. האם הוא יסיט אותן מדרכן הנחושה, יגדע את פעלתנותן הקדחתנית? >>
-
אנה ליזה היא מלכת דראג שבמהלך לילה אחד פוגשת בגברים שונים שמזכירים זה את זה. לעיתים הם אלו שמנסים לגשת אליה, לעיתים היא זו שמפלרטטת איתם. בסופו של הלילה, כשאנה ליזה הולכת לשירותים במועדון בו היא מופיעה, מפציעים כל אותם הגברים, מה שמביא לסיום שמעורר שאלות על טראומה, הדחקה ופנטזיה שמתגשמת במציאות באופן הנורא ביותר. >>
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה




בתמיכת משרד התרבות- המועצה הישראלית לקולנוע